مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 09:102022-12-22سياسي

رمز پیشرفت کشور اعتماد به جوانان و محصولات شرکت های دانش بنیان است


مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی، رمز پیشرفت کشور را خودباوری و اعتماد به جوانان و محصولات شرکت های دانش بنیان دانست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی، رمز پیشرفت کشور را خودباوری و اعتماد به جوانان و محصولات شرکت های دانش بنیان دانست.

محمد رضا کردلو در بازدید از مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز، با قدردانی از فعالیت های دانشگاه تبریز و شرکت های دانش بنیان مستقر در دانشگاه، افزود: جای افتخار است که محصولاتی که تا چند سال اخیر وارد کننده آن بودیم و کشور ما نیاز مبرم به آن ها داشت با کیفیت بالاتر در داخل کشور و به دست جوانان تولید می شود.

وی اظهار کرد: باور داشتن و اعتماد به جوانان، زمینه ساز حل مشکلات است و می توان با احصای مشکلات موجود در مسیر شرکت های دانش بنیان در زمینه تعدد قوانین یا تناقض تصمیم ها، بستر مناسب برای استفاده از محصولات دانش بنیان توسط دستگاه­ های دولتی و هم چنین بخش خصوصی را فراهم آورد.

جلال شیری، معاون پژوهش و فنآوری دانشگاه تبریز نیز با ارائه گزارشی از تاریخچه و تعداد شرکت های مرکز فناوری دانشگاه، گفت: در حال حاضر 33 شرکت دانش بنیان در پردیس علم و فناوری دانشگاه با حمایت کامل دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند و محصولات متنوع و کاربردی در زمینه های مختلف اعم از صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز پیشرفت کشور اعتماد به جوانان و محصولات شرکت های دانش بنیان است

رمز پیشرفت کشور اعتماد به جوانان و محصولات شرکت های دانش بنیان است